تبلیغات
آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش - چگونه یک سفره افطار سالم داشته باشیم؟
 
درباره وبلاگ
وبلاگ ما در ارتباط با اخذ اقامت,دکوراسیون و عروسی مطلب منتشر میکند.در زمینه عروسی مطالبی در مورد آتلیه عروس و نحوه آرایش عروس و ... ارائه میشود.در ارتباط با دکوراسیون نیز مطالبی با عنوان طراحی دکوراسیون  در خانه و ادارات و ... ارائه میشود و در ارتباط با گرفتن اقامت نیز مطالبی در مورد اقامت در کشورهای مختلف اروپایی و ... ارائه میشود. 





مدیر وبلاگ : ایفانت ایفانت
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM

عنوان: دومین خرگوش بزرگ دنیا!!

چگونه یک سفره افطار سالم داشته باشیم؟رمضان، ماه مبارک روزه داری و برکات مختلف آسمانی است. این ماه با آداب و رسوم خاصی آغاز می‌شود. خوردن غذا در طول ماه مبارک رمضان نیز یکی از عادت‌هایی است که باید تغییر پیدا کند. روزه داران باید بتوانند افطار و سحری متعادلی داشته باشند.  در ادامه قصد داریم ترفندهایی را برای داشتن یک افطار سالم و متعادل بیان کنیم.

افطار خود را با خوردن دو عدد خرما آغاز کنید به خصوص اگر از سردرد یا سرگیجه رنج می‌برید. در بیشتر موارد اینگونه سردردها به خاطر کاهش قند خون است.مطمئن شوید که مقدار کافی آب، آب میوه سالم یا ماست قبل از شروع به خوردن غذا، مصرف می‌کنید. اینکار از کم شدن آب بدن جلوگیری می‌کند و مایعات مورد نیاز و ضروری را نیز فراهم خواهد کرد.یک کاسه سوپ داشته باشید. سوپ بهترین ماده غذایی در ماه مبارک رمضان است زیرا معده را برای دریافت وعده غذایی اصلی آماده می‌کند و مایعات مورد نیاز را فراهم می‌سازد.
 سالاد بخورید زیرا سرشار از ویتامین، مواد معدنی و فیبر است. هر چقدر سالاد شما رنگی تر باشد مزایای بیشتری برای سلامتی‌تان خواهد داشت. مصرف سالاد همچنین باعث ایجاد حس سیری در شما می‌شود.
 سعی کنید در مصرف وعده غذایی اصلی زیاده روی نکنید. وعده غذایی اصلی باید حاوی کربوهیدرات‌هایی همچون برنج، پاستا، سیب زمینی یا بلغور و نیز اشکال پروتئینی مختلف از جمله گوشت، مرغ یا ماهی باشد. مصرف سبزیجات پخته را فراموش نکنید.
زمانی که می‌خواهید استارتر و مواد شیرین را میل کنید باید تعادل را مد نظر داشته باشید زیرا این گونه مواد سرشار از چربی، نمک و شکر هستند. خوردن این مواد را کنار نگذارید ولی تعادل را حفظ کنید.


زمانی که خورشید غروب می‌کند و صدای اذان در همه جا می‌پیچد باید بدانید که وقت افطار فرا رسیده است. در این زمان، همه افراد خانواده دور هم جمع می‌شوند و افطار می‌کنند. چنین مهمانی بزرگ و با عظمتی باعث می‌شود بیشتر از قبل به فکر سلامتی و مصرف غذاهای سالم باشیم. مصرف بیش از حد غذاها می‌تواند باعث ناراحتی فیزیکی شود. مطمئن شوید که مقدار غذای مصرفی را کنترل می‌کنید. به خاطر داشته باشید که افطار زمان لذت بردن از حضور در کنار یکدیگر است .به اندازه کافی بخورید و از این موقعیت لذت ببرید.





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


یکشنبه 26 شهریور 1396 02:12 ق.ظ
I loved as much as you will receive carried out right here.
The sketch is attractive, your authored subject matter stylish.
nonetheless, you command get bought an shakiness over that you wish be
delivering the following. unwell unquestionably come more formerly again as exactly the same nearly a lot often inside case you shield this hike.
سه شنبه 24 مرداد 1396 09:33 ق.ظ
It's awesome in support of me to have a site, which is helpful in support of my knowledge.
thanks admin
دوشنبه 21 تیر 1395 01:34 ب.ظ
دوست داری با سایت های تبادل لینکی که در صفحات اول گوگل هستند آشنا بشی؟ بله...خوب پس سریع بیا
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


 
 
برچسب ها
پیوندها
آخرین مطالب